MySpace Music Playlist at MixPod.com
今日
我去左同軒.鏗波踢
落雨
鬥波輸左...
之後han左一陣返屋企...
我突然發覺
屋企好恐怖
d人好恐怖
好自私
好中意排斥
心機重
我唔多想起依個家留多一秒
但係
始終都係媽媽好
成日都唔好天
冇去踢波
去左隔離條友既屋企
同佢玩
之後
我去廁所嗰陣
佢起我msn做左d
變態既野
無奈
之後我返左屋企han~
2000
去左葵芳
陪人買袋
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我隻右眼既視力開始...
看到的都開始曚
可能會盲...
我攞左我畢生最最最大既勇氣
講左我想講既野
不過我打字嗰陣
手震
心跳加速
面紅
身體發熱
冇力
同我say hi
不過我打左出黎
舒服曬
了左件心事
一點幾
去左mk買鞋
對鞋我都幾中意
好采冇停課
可以再見多妳幾日
都算好
聽日練波
好耐冇練
好心急
希望可以把痛苦和煩惱抹去
開開心心去練波
我恨老師
因為佢地好煩
我恨家人
因為囉唆同衰
我更恨的是自己
因為我
細膽
冇用
比不上你
比不上妳
一無是處
不好的事都在我身上
懦弱
沒有存在價值
---------------------------------------------------------------------------------------------------
希望不要停課
因為能見你的日子
可能只有餘下的幾天
過了可能沒機會再見
你走的時候可能也是我走的時候...