♣╮*Jes♀TeR"+Us5﹡*'``
+ *一個【承諾】在最→需要的時候沒有『兌現』… °×★_失信的諾言×﹏〝>全部會實現嗎 ...°>﹥|| °×ξ 期待那天 +.°× 的出現..≠*不想一 次 又 一 次 的 希 望_[]*只 換 來 無 限 次 的 失 望...°㏄-
us5_moony
暱稱: ◇﹏[▊Jes`TeR〝°毒×愛_`US5||▋*
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2031 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
report card
好鬼好彩`~~~~
Aha`~
2008-08-28
2008-08-21
文章分類
全部 (59)
↗♥US5↙ (5)
未分類 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 166
今日人氣: 1
累積人氣: 2487
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 27 日  星期四   晴天


report card 分類: 未分類

派左成績表,一科都冇肥到`~~~叻女!>v<"
中史85分,RE竟然只得84..................xyz

呢幾日個頭好爆,好多野做,
英文朗誦,仲練緊點樣喊..........
中文演講,等緊張老師,但呀媽狂崔我
School Band, Redcross, Drama,多左樣,唔想去Band..............
IES一D野都冇做,有排煩.........
中史,唉`~~~~~~
仲有勁多功課..............

今年想收到candy gram,不過唔想買......收又好似好show off咁.....

真系好想見到小學D人......

 

呢幾日唔系【周期性發作】心情still 十分down,簡接加速自髮生長,聽番Linkin Park D歌,好正,就出新碟啦!發泄下,In the end & What I've down好正.......=v=

有時諗,如果我系男仔幾好.......唔洗M到,唔洗好注重個樣(雖然我唔系十分注重啦)又唔洗生仔............

Damn! you got me shaking like your tamburin,

come on! pretty mama wanna make you scream.

有冇人知tamburin點解.......不過我鍾意呢兩句........

I can't live without US5, Jesse McCartney and music......

我的世界只剩下這些.............

發表時間:2008-11-27 10:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 25 日  星期二   晴天


好鬼好彩`~~~~ 分類: 未分類

小弟已經完全中曬Emo毒了,,,,,,哇哈哈哈!

今天轉左書包,大家都話我個書包好掂,yeah`~~~~

lYn又有左第二胎,叫乳pig`~~~順便祝叉燒baby剛剛出世``~~~

留到6點先走,一路聽US5一路行番home,好鬼好彩咁比我系jusco見到佢,哇哈哈哈!開學咁耐都系第一次見到佢炸`~大心`~~~~~~

又同瑤瑤講開Em0 野,下次同Mei去掃下貨先`~~~~~~

我D相仲未upload到............

發表時間:2008-11-25 06:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 22 日  星期六   晴天


Aha`~ 分類: 未分類

好開心呀`~~~~雖然忙到扒街

Twilight confirm 左Xmas系HK上啦,myspace仲用佢地黎做版面,呵呵,不過最近忙到嘔,只系睇左100頁,仲有400幾頁=v=,希望趕得切系Xmas到睇曬

哇哇哇,Face`~~~~book D Emo人型到爆哇!講完

Bodycheck又系話我大碼,同過重有咩分別呢??好啦好啦,睇見個姑娘好似想拉我去抽脂ge樣,節制少少啦,我呢份人,得10秒熱度架炸,不過呢次有決心,因為我要等我Dhair長番曬番黎!!哇哈哈哈!

I can see you crying Baby

You're the best thing in my life

I dont want us fighting cause
It's tearing up my mind
I dont wanna loose you in my life
You're the reason why I'm hurting deep inside
I'm gonna Make it last for life

Icon張相是惡搞的,有點帥吧?!=v=

原圖:

DSCN2908 Hehe`~

 

選了兩張最樣衰的相來扮EMO,哇哈哈!真系惡搞架炸!不過我好鍾意icon果張`~~~~

想睇先好去相簿,哇哈哈!笑鬼死我

 

打反Qooza ge原因是因為魚`~~~~~~~~

發表時間:2008-11-22 08:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]