鄺家穎blog
usa_wing
暱稱: Kirstie
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉.....本學年第一個家...
我真係自戀狂.....
2008-10-06
唉.....新學校 一D都...
我妤耐冇打blog la
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 92
今日人氣: 0
累積人氣: 1161
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


點解連美國人都唔放過我???? 分類: 未分類

我前幾日上ELL class ,我同韓國果個男仔傾計既時候[我平時都有] 俾一個全班都唔鐘意的助教(佢唔係老師)

叫我個老師調我同young(韓國男仔個名),我個老師好nice&funny。 佢當住全班面問[kirstie 係咪你girl friend?]

我即刻答佢[NO!!] 我冇留意佢係問我得young, 原來佢係問young,我隔離個德國男仔 即刻同miss 講[佢地一齊叫NO]

HELP!!我同佢只係friend only

希望你地睇完幫我tell其他人我既blog !!!!

 

瑜,你一定唔好close blog!!!!!



2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


我真係好唔慣 鬱悶 分類: 未分類

我每日返學(香港)都可以開開心心,並且講好多好多野!!

我響E度我已經變晒

我每日都唔講野,除左ELL class.想知係咩請留言.

有一個有領導才能的學生變左一個似有似冇的學生

.......我仲有好多野想講但係我已經.......

HK 的friend 多D上MSN

88朋友