我前幾日上ELL class ,我同韓國果個男仔傾計既時候[我平時都有] 俾一個全班都唔鐘意的助教(佢唔係老師)
叫我個老師調我同young(韓國男仔個名),我個老師好nice&funny。 佢當住全班面問[kirstie 係咪你girl friend?]
我即刻答佢[NO!!] 我冇留意佢係問我得young, 原來佢係問young,我隔離個德國男仔 即刻同miss 講[佢地一齊叫NO]
HELP!!我同佢只係friend only
希望你地睇完幫我tell其他人我既blog !!!!
瑜,你一定唔好close blog!!!!!
|