暱稱: *-王芷


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

吾開心...."

 
2008 年 1 月 4 日  星期五

我吾會再中2巫巫"

僧死佢牙"

我只會愛"李易傻"牙

今日同佢仲有恩出街"

勁開心喎"係咁玩太鼓喎"     佢吾勁ga"

放左學之後"我同俊講係密瓜等"

佢真係黎左喎"勁開心=))

佢真係睇住我同恩玩勁無"

佢圓來佢個人係勁過我架喎"

我beat汁就勁過佢啦"吾洗講=))

跟住我地一齊就去左食m記啦"

佢會借錢比我食野=))

我地食野係到狂笑"佢自己就爆自己d私人珍藏"

佢影相個陣"好鬼q牙佢個樣"

勁多錢喎佢"

跟住就去打鼓啦"

佢就請我地打"好好人牙">"<

跟住走"傾左好多野"

我會記得你係恩老豆電話中講左個句野既"

哈哈"我會記得架"您記得考試要加油牙"

您得架"啜啜卜"我相信您的"李易俊"

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 useless_tsz 的日誌)


DEVILSKY137 於 2008-03-09 02:12 PM 發表:
路過..留一cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABY KOEY` 於 2008-01-08 09:43 PM 發表:
baby`我來探訪你=]
死了.我中意左1個吾會中意我既人-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABY KOEY` 於 2008-01-08 09:42 PM 發表:
baby`我來探訪你=]
死了.我中意左1個吾會中意我既人-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kW ;] 於 2008-01-05 11:15 PM 發表:
路過 x]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 useless_tsz 的日誌 ]