
中文卷一:得個31.5分,想搵多一分都冇=,=
中文卷二:50零分到啦...so bad
中文卷三:又係50零分到啦...why次次都係咁 -0-
中文卷四:講唔夠一分鐘...40分係咁上下啦!!
最強一科:英文
英文ge:成得我一個pass..60分到啦
英文compo:最高分,,,,,有92分呀!!
英文oral:60零分啦又係
英文listening:唔知呀!!
數學:53分到啦...係咪好勁先!!!!
物理:好失敗呀!!!44分...難得有一次phys有溫書
生物:17/54!!唉...岩都比佢話到錯啦!!!
chem:有60分到...唔錯啦!!
中史:48分!!我要2分呀!!
完了!!2月9號點算呀!!
今日食lunch同放學打左一陣波....發兜冇咩波打所以走人,so boring呀!!
番到屋企食左d野打下日記啦!!
|