|
|
♥悶ava  |
分類: 未分類 |
♥琴日同呀詩;嘉家去左6 ling;
玩到4點幾..跟住同佢地食lunch.
食完之後就去左MK行左陣.....
再去shum沙咀hea;
等到9點..就去煙花,,,真係幾令囉;p
一路影相一路講野;p
睇完之後...我地影上癮;
影影下...玩3人自拍xd
好鬼令..
跟住同佢地食埋dinner就返屋k`
|
我發表既時間 :2010-10-02 12:52 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|