媽咪聽日開始放假啦..
放到15號
好似..
甘我咪無得
偷々地玩部腦咯?
嗚..
好鬼死凍呀!!
幾時先暖翻架?!
妖..
琴晚
做作業果陣(好乖..)
壹翻開本稿部
哇..
my god..
全部都系
肥凱D畫..
而且
仲好經典既添..
我同雅b D部
壹到佐距手上
肯定系無本可以
活著回來..
有時同距傳紙籽
傳下傳下
距就會拿本部黎
畫公籽架拉..
激死..
..
我地既經典對白:
雅b and I:哇..(尖叫)..妳好靓籽呀!!
(跟住,肥凱就擺出距既欠扁pose):使妳講呀?!!..哈哈哈哈..(好誇張甘)..我真系越黎越鍾意坐尼個位啦..
暈..
廢話..
日々都有人贊妳靓籽哦
想走先奇呀!!
..
仲有雅b既猥瑣事:
今次考完期末講卷果陣
雅b死甘睇住我同距語文卷
跟住
就指住果句:"粪土当年万户侯"
問我
'點解尼句我會錯既?
個'粪'字唔系'米田共'咩?'
我無野講啦..
大佬呀!!
繁體字先系寫'米田共''糞'架..
我地系寫'粪'呀
真系睇電視睇得多呀妳!!
呼...
琴晚
仲同阿妹同埋路癡
三個人傾計
傾到好夜哦..
呼..
三個白癡..
|