♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`♥`
                                                  
- { }` v3nuz ;p` 
           - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
         
v3nuz
暱稱: 曱甴^^
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-03-02
2009-12-06
2009-11-12
2009-11-10
2009-10-31
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 156
今日人氣: 10
累積人氣: 1131
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 3 日  星期二   晴天


2009-03-03 分類: 未分類

哇!!!

今朝起身果陣個鼻塞到仲慘過大塞車lo>0<

咩事牙?!"

出到街又無咩野喎,o哂咀lo!!!

搭完車之後就打比"車喱銀打",佢吹緊頭,跟住陪{牙本}買早餐,然後就一齊等"車喱銀打",系佢樓下同'看間牙伯'吹水,"車喱銀打"落左黎,之後一齊番學-0-

番到學校之後個鼻都未好過,系咁塞,塞到我就黎想斬左個鼻落黎lo-\=/-*

跟住''車喱銀打''話有條八婆攞左{迪迪仔}部電話,

條八婆系咪低能架???

攞左人地部電話都敢系到串人lo,乜事牙佢?!''

有病就睇醫生啦,系到發神經,痴左就去瘋人院啦!@.@

跟住"車喱銀打"串人串到傻左,系到發癲,佢honi系到禁住佢,如果吾系就有好多人受害架喇!!!>V<

小息果陣同"車喱銀打"系到癲,系咁同人地 講大眼雞d野,又話佢地十二月十九日會死,不過吾洗驚啦,有我地成班2A陪你地啦,驚驚牙!

法蘭西今日無番到,不過仲衰,黎左個*見習黑玫瑰*,系到扮撚晒野lo,佢咩事牙,牙婉明明喊得勁大聲lo,佢撞聾架,咁都聽吾到,跟住就系到罵人lo>,<

鍾sir堂果陣全班都好靜,系到好比心機咁抄功課,

跟住去上音樂堂,然後就放學喇!

放左學之後就番左屋企,跟住就訓左陣覺,訓醒就落街,去買野食,然後同細釘去左公園坐左陣,傾左陣計,之後就走左!

之後同牙媽一齊傾計,睇電視,跟住就開電腦睇左一陣戲,之後就食藥喇!



2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


2009-03-02 愉快 分類: 未分類

唉!!!
今日病到癲左lo~
今朝起身果陣都好地地架,吾知做咩無啦啦番到學校之後就病情{惡化}lo,吾知搞咩鬼!?"
朝早果陣都好d,下午果陣就開始病發,英文堂果陣咳到就黎死死吓,好彩"車喱銀打"坐系我隔離咋,吾系真系死左都無人知牙!!!
所以要系到鄭重同"車喱銀打"講聲吾該曬牙>3<
上班主任堂果陣又無啦啦好番d喎,跟住就同"車喱銀打"&"李仲B"系到癲,系咁系到笑,"車喱銀打""迪迪仔"系到腥sms,跟住佢又腥錯左d比我喎,我就系咁系到睇,Ms Yu系到,佢就阻止吾到我xDDD,但系放學之前佢又腥多左兩個比我.我系到睇,佢就癲左咁阻住我,吾比我睇,我就大喊"Ms Yu","Ms Yu"就望左過黎,"車喱"就停左手,感謝主牙!!!>2<
放左學之後就番左屋企,之後就去左睇醫生,哇!!!成八種藥lo,想食死人咩!?'不過都無計啦,鬼叫我病咩?*
夜晚同"車喱銀打"傾左一陣電話, 跟住就睇左陣電視,跟住就食藥,然後去訓喇!!!
今日過得真系好開心牙!!!但系都好辛苦牙,因為病lo!!!