昨天同老婆B出街...走走下見到老婆B的朋友..後來去了黄金玩^__^ 昨天認識了一個朋友叫:鑫哥;後來老婆同他朋友去了他家玩..我同鑫鑫去了黄金看衣服...去去下 老婆打比我叫我快D去找他..私同他去了...後來等了一下子...老婆下來了...後來我地答車車去信達城BUY野...去去下見到雞批包...我地去了食野^_^ 老婆食了個雪糕同布甸..好食.好食@@後來百地打比我叫我快D找他..我同老婆去了找百地他們..去到..個個唔開心=-= 唔G做咩..等等去了喝洒個個係喝...車..我喝水..去到2點機後..我送老婆回家xdxd 送了老婆之後我送m樂 軒回家 好像工人咁做=-='' 但係好開心ge一日
|