-`[]我就是那麼喜歡你 我多麼想要靠近妳
當我們兩走在一起
yes I can feel something
 
 
-`按佐先可以走gA -v-''
`★懶懶熊 e+係幾點阿?
2011 年 2 月 3 日  星期四   晴天


2011-02-03 分類: 未分類

       昨天同老婆B出街...走走下見到老婆B的朋友..後來去了黄金玩^__^   昨天認識了一個朋友叫:鑫哥;後來老婆同他朋友去了他家玩..我同鑫鑫去了黄金看衣服...去去下 老婆打比我叫我快D去找他..私同他去了...後來等了一下子...老婆下來了...後來我地答車車去信達城BUY野...去去下見到雞批包...我地去了食野^_^   老婆食了個雪糕同布甸..好食.好食@@後來百地打比我叫我快D找他..我同老婆去了找百地他們..去到..個個唔開心=-=  唔G做咩..等等去了喝洒個個係喝...車..我喝水..去到2點機後..我送老婆回家xdxd    送了老婆之後我送m樂  軒回家  好像工人咁做=-=''    但係好開心ge一日



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
v3v999
暱稱: ★`輝囝
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
無奈的日子
2015-04-12
給所有人
2014-07-11
2013-12-05
最近訪客
最近沒有訪客