今日見到MICHAEL..!!VERY 興奮...
佢真係好低錫>3<
I LOVE U BABY!!
我..係唔會離開你的!!
THaN..去左中大..
好熱好辛苦- -"但直得囉..!!
我對d科既認識深左..
睇左中大咁多科..原本科科都睇hkcee..
我無1科我鍾意既係讀到既囉..
都幾傷心..不過中大d條件又真係幾高既..
我可能會take bba:acct/econ/日本研究..
咩大學都ok..比個位我啦/\/\"
之後..去接機..等左2個幾鐘囉..
tired!!
再去埋shopping...好想死呀now..
...@@
ps,憎死你呀方志東...\/"
|