好大風呀今日.. 我唔鐘意,,因為D頭髮吹到亂哂.. 今日D堂過得好快.. 可能琴晚太夜訓...今早既3堂ECON,, 我釣魚釣得好勁..原來小怡都係..=V= 無睇手機..無放係裙袋.. ECON終於學MI了,,,我之前果DPPC/MUV都未搞得掂.. 中六真係唔釣得魚.. -O-"琴晚補習之前去左搵妹子.. 信和D同事個個都係大男人.. 我覺得有D可怕.. 佢地以為我係佢細妹,,, 呵呵..!真開心... 後生可偎..!!後生可偎..!!
我的目標:日本研究XACCT