2006 年 5 月 10 日 星期三  |
爆炆!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
尋晚,,,,收到個消息........爆驚....."
我成夜都SLEEP唔到...
好好好擔心!!!!
好想打比你ASK YOUR意見...
可惜你冇開手機....."唉....
好彩.........搵到朱SIR.....E+冇事.........
THAN........返學LA.......好眼訓..........好熱!!!!!!!
你又唔返WO....唉*"BUT我預左架LA``
唉......第2個小息.....我地4個GO淘大BY TAXI*
打寶齡..........我隻手勁痛!!!!!!!!OH SHIT...."
勁多球落核.....""""
AFTER....食M記..."SO好味@@@"
THAN....GO SCH BY TAXI......"
THAN......ENG.......""""
放學.........爆閔!!!!!!勁鬧人!!!!!!!!!.\_/."
實在太太太太太 過份!!```
又好熱WO!!!!!!!
比沐沐見到我D醜態....."
我地GO左去荷里活BUY SHOES....."
AFTER....返HOME BY TAXI......./
P.S.....今日成日都搵唔到你..............有D擔心><
|
| 發表時間:2006-05-11 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 180 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|