好唔開心......"
(純粹發泄........可以5使理我)
屋企.....唉................"
每日都黑口黑臉甘..."
唔知點牙......唉................
好僧好僧屋企!!!!!!!!.\_/.
e幾日.......最大件事...就係屋企d野,,,,,*"
最o嘴既係...........屋企竟然問我鐘意邊個?(我話:冇喎......(but佢地5信....-0-")無奈)
最過份既係.........收左我個phone睇晒我d訊息...仲係甘問邊個係邊個甘.(勁鬧)..仲要開電腦...睇我d野...\_/.
最無聊既係............收我部手機.....關我電腦-0-"
最hurt我既係.......係甘鬧我....冇顧過我感受....完全覺得係我錯晒甘//']
dad1句:我對你好失望牙!----->請問我有咩令你甘失望牙*?
我認我係懶左......但係我依然有返學,上堂,返home有做hw......
你話我係學業上令你好失望?我5覺得wo.......
我好曳咩?我都5覺wo...."---->我係成日同你地頂嘴......但係除左甘.......我仲有咩好曳牙?我有成日去街,逃學咩?我有學壞咩?我有5尊重你地咩?對你地,,,我自問已經好好...係除左同你地頂嘴.....
你地講既.....有你地既道理......我承認我係有錯....but5係錯晒!!!!!你地覺5覺自己好缺德???睇人地d私穩.....----->你地1句...e間home係我既.....所有野我都有權睇!!---->你地覺5覺自己自私左d牙*?
你地仲有1句:你可以解釋.........不過我5會信你!!!!------>甘我講黎有咩用牙?講你又5信....甘我講黎做咩?_唔講...你又鬧我.....甘我可以點牙/??你地太傷我心la~從此...我都5會再同你地傾計!!!!!你話我地有隔幕.....係...我地係有....但係搞成甘..係你地1手做成架!!
屋企...係1個金錢世界.....相信個個都知......我忍左好耐na...點解?點解?點解我房開冷氣要我比$?點解樣樣野都要收$....???(仲要有張價目表tim-0-")_邊到有人屋企係甘架?我e個究竟係屋企定係囚牢??我究竟係咪租緊人地間屋黎住?我有d懷疑........究竟佢地係咪我親生dad,mum...?定係係街邊執我番黎??
我講過我好大壓力.....無論學業..家庭.社會...........等等...晚晚都4:00先訓....有時就5訓.......你地明5明我有幾辛苦?點解只因為你地既主觀角度就呃殺晒我所有既辛苦.努力?我話:如果我真係放棄學業...我就5會晚晚甘夜訓做hw la~我甘累..我1早死去訓la~點知你竟然話:你為左減肥先夜訓咋ma.......-0-"我完全o左嘴.............係...我係想減肥...but5會甘樣減......-0-"日日夜訓..我d黑眼圈勁左幾多ar.....我日日累到就癲la~
你地e+明白點解我病都要死返學la~最大既原因就係...我5想係home對住1個甘樣既home.......冇人明白我*
係sch....起碼有fd....有你......我會開心d*
係sch..我開心笑....講笑....5代表我真係開心........."
大家5會知道我背後既野*
真正明白我既....又會有幾個呢*?
|