1早返到太阿幫手-當值~好鬼凍
~到左11:00到..乖孫同mandy1齊黎,
,甘我就同佢地周圍行下,,同麻淑華,期間,,佢打黎,but唔黎住,,訓陣先~,,,之後好多人以為佢地係我dad,mum...傻la~搞笑..
...wakakaka~~之後佢地走左..我番去當值...之後直到3:30..細佬黎左..我又要盡家姐責任帶佢睇下野~kaka
~之後4:30我就同麻麗麗1齊去搭minibus~~番到home,,即打比慧姍,,,之後,,姑姐又打黎,,so左耳1個電話...右耳1個電話...搞笑....
.好鬼忙.....之後,,,我即換3,,,去搭bus,,,but遲大到,,,,so sorry ar~my fd~~
~~之後去到"沙鍋"餐廳吃dinner..可憐雪盈比helen話少3.....之後陪佢去買3....再坐芬姐姐既車~~去紅館睇twins 演唱會~~~好正ar!!!!今次佢地既唱功進步不少,,,ar gill 既表演..武打個part 好正ar>3<"i love u ar~
~GILL gill~~令女~~而嘉賓就有E沙啤啦~阿lam~古巨基~~~都紀好la~有基仔,,,個show由於最後1場~~so唱到11:45~~正la~之後搭芬姐姐既車..番到home,,成點lu,,but忘記打比慧姍~~very sorry ar!!!
!!!之後訓左la~e日好累,,,好忙...
|