2006 年 11 月 12 日 星期日  |
| 平凡又開心既1日.... |
分類: 未分類 |
SUNDAY............
今日....1:30左右俾mum打來home....嘈醒左我/.\"
call me自己落街buy food eat*
唉]]]好鬼眼訓...*
then....buY左車仔面*
返黎......*做下homeworks 咁...同下傻仔sd sms*]haha*
then.....我好乖咁do homeworks&正宗教d 野....
at night......wait左好耐先好得食面-3-
唉......無啦啦俾dad叫我食屎x2 -0-]
then,,,,都係咁......玩msn*
p.s*haha*開心開心,,,,,,,,
to沐沐......唔好唔開心啦.....睇開d啦....有時冇得介意咁多........*就多d佢囉]]唔好諗咁多啦!!!!!!努力d....專心讀書...考好會考先啦,,,,
|
| 發表時間:2006-11-12 01:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 180 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|