今日情人節都冇咩特別~係屋企等個老公放工番,今年係第一次同依個人過咋...但之後既咩特別日子佢都會係我身邊同我一齊過...個傻佬話原本可以買到禮物比我,但買唔切呀...唔緊要喇...禮物唔係好重要姐...最緊要你番到黎...我地依日去左食PIZZA慶祝情人節..食到好開心呀...係勁飽呀..!食飽飽行左陣街街就番左屋企喇...因為老公要番工呀...好慘慘呀...冇計喇..要養我呀嗎...哈哈!