人天生根本都不可以愛死身邊的一個..
如我沒有你的愛*我沒法活得來=]
今日返學超攰..唔知搞咩*
訓左好耐都唔夠...
上堂呆下又一堂呆下又一堂"
好快又到lunch*
又寫下本新簿..
精選歌詞集=3=
上埋堂英文到2堂pe*
由於唔知今日係星期2..
所以無帶衫..
坐係到又唔知做乜- -
傾下計行下走下..
又夠鐘放學||
放學又係同connie&elle走..
搭火車*轉巴士=]
返到屋企無啦啦我細佬發哂脾氣成張椅車埋黎..
痴線=^=
瘀左2忽._.


↑超正=v=
ps* miz you very much<3
誰也沒藉口*
|