2007 年 10 月 2 日  星期二  晴天



love & hate *

人天生根本都不可以愛死身邊的一個..
如我沒有你的愛*我沒法活得來=]


今日返學超攰..唔知搞咩*
訓左好耐都唔夠...
上堂呆下又一堂呆下又一堂"
好快又到lunch*
又寫下本新簿..
精選歌詞集=3=
上埋堂英文到2堂pe*
由於唔知今日係星期2..
所以無帶衫..
坐係到又唔知做乜-  -
傾下計行下走下..
又夠鐘放學||
放學又係同connie&elle走..
搭火車*轉巴士=]
返到屋企無啦啦我細佬發哂脾氣成張椅車埋黎..
痴線=^=
瘀左2忽._.

 




↑超正=v=

ps* miz you very much<3
   誰也沒藉口*

刊登時間:2007-10-02 08:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 vanessabb 的日誌)


龜輝 於 2007-10-04 10:08 PM 發表:
果堆垃圾咩黎架= =
食唔食得架= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個d係訂飯比個d野黎*
我同個fd都唔食堆埋成座野咁ja嘛=]
Posted at 2007-10-05 08:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



殺手 於 2007-10-04 08:08 PM 發表:
點解咁鐘意填歌詞既??..
我覺得事出必有因...你應該比得太大壓力佢掛....
果d粒粒飯係唔係你d lunch黎==?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你有壓力!!我有壓力!!
你做咩要挑釁我呀*
回曬*
Posted at 2007-10-05 08:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HANG J 於 2007-10-03 11:37 PM 發表:
來過留個cm比你啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

回曬=]*
Posted at 2007-10-04 08:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

回=]
Posted at 2007-10-05 08:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言