又吵架了.
哩排屋企發生既事情..好多.多都我都唔知點好.
好想訓覺起身全部都系夢..
但系..次次起身..都依然系咁.
頭先又同媽咪吵了.真系好煩啊,
甘多嘢講.嫌3嫌4~
根本唔知我依+有幾辛苦..凈系識得話人.真系煩死人了.
好煩好煩...!心情極之無敵唔好...- -!