12點起身~諗住起身個時.....佢姑媽黎左....搞到冇得起>.<
唔可以比佢知架,如果唔係好似好大件事咁"""就要等佢走先可以起身...
要等到2點呀....期間佢姑姐又黎左"""好好人囉"""
點知等到3點佢地先走....起身刷牙洗臉等老公煮野比我食~一等等到4點,好在我識睇住野等佢姐,如果唔係悶死我>3<
食完野沖涼涼~又睇左套野先走~
同老公係機鋪玩左陣~咁我就返左home~
返到去食飯""""之後同左姐姐去睇電話~
joy埋老公一齊去~睇完就去左睇"保持通話"~
好好睇呀 !!!! 睇完去左m記食野~返home~
ps:
係APM見到倩例同佢條仔~