哈哈哈€
上Beverage Studies好good呀!!! 我鍾意
今日Miss介紹酒酒比我地知~之後我地有得嘗(不過係我地偷偷地)
有一種我好like呀,好似奶茶咁架~!!! lovelove好好飲又香!!!
介紹左好多比我地,聞左好多種,好多都好香香 ^^ 好like酒酒~
今日放1呀!!!上左4堂就放得啦~ya
放學豬豬黎接我~之後去左行街街買野~
buy左100蚊左右,返去煮野食
粟米"龍利柳"
ps:
好poor呀...poor到就死啦.....help
kawai 17歲啦~生日快樂~