呢排好唔想打blog(死懶鬼~)
因為都唔知有咩好講
----------------------------------------------------
呢個元旦 都係自己係屋企對住部腦過
已經連續三年係home過了
當聽到觀光塔放煙花個刻
心 都會有d酸
------------------------------------------------------
過幾日就要比賽la(四校)
我好怕我會輸得好樣衰
我對自己真係一d信心都沒
.........
------------------------------------------------------
呢幾日都同d fd 作緊首詞
怎 苦得我心 遺下慚愧
可 急雖轉彎 憶得再病發
清楚你為人 不夠
走得再 愚笨 都 受夠
任我再冷靜 都會重新起想念你
任你在那地 都會 仍憶起那日你
當快樂不起 便知那實情也未算差
#如何陌生收恥 來得不及時
事實是未放過 孤單去唱歌
收起等待 再 放棄憶記 也未致死
朋友 你給過我幾多
如何孤單去繼續唱歌
如我 亦未算差得透火
再刻骨都受傷過
還要去謝謝你麼
不再幸福過#
昨天 一杯杯咖啡飲過
想念亦未曾停止過
是你 未去找我
綿綿苦水都已干透過
淚亦未曾落過
#如何陌生收恥 來得不及時
事實是未放過 孤單去唱歌
收起等待 再 放棄憶記也未致死
朋友 你給過我幾多
如何孤單去繼續唱歌
如我 亦未算差得透火
再刻骨都受傷過
還要去道謝你麼
不再幸福過#
再添一添情歌
可快樂像兒歌
去問問世度 好過` |