今日番學都係冇野做
朝早,補課
中文堂:ok啦
數學:好q悶
普通話:on9到冇人有,個老師又kai
中史:miss黃冇番,有人代,我捉棋^^幾好玩
英文:而家又覺得幾好玩
放學又要補:我唔小心超大聲叫左一下funk,好在冇咩人聽到,聽到果d望住我笑= =