真係好...最想和她拍拖女明星投票2008
YUI係第一位!^^真係勁開心
最LIKE YUI^^
今日番學等放學番屋企彈結他
迷上了^^
日日聽YUI既歌都唔厭^^hehe
今日番學冇哂心機學野.
跟住我就諗喇...如果lunch早退好唔好呢(因為想番屋企彈結他)
諗諗下..都係唔好...要分好時間(大個仔左)
跟住就好努力咁學哂d野
番屋企慢慢玩lu^^
大家..有睇到呢篇野既話...睇下一套戲..叫太陽之歌...勁好睇..超感動