肥彥佢..就快要走喇
冇咩可以做..只可以係佢仲係官中既時候
同佢留低一d開心既回憶..等佢永遠記得佢有一班曾經同佢玩左好多年既
好兄弟!
今日我一日都係屋企..冇咩野好講
琴日就同肥彥,肥航.許俊,肥崇去左 band房
6點幾出mk睇戲
出到11點趕尾班火車^^
琴日真係過得好開心
我地成班一齊影相^^
玩左好耐...好想再同佢玩耐dT.T
我想早D許今年生日願望...就係肥彥你...記得一到暑假番黎探我地班友仔呀^^