vctang
暱稱: 牙昇
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-21
2011-07-09
2011-03-29
2011-03-27
2011-03-25
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 372
今日人氣: 9
累積人氣: 5278
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


2009-09-04 分類: 未分類

今日番學幾好玩

第1-4堂都係勁悶= =

跟住pe

冇帶杉...係下面坐= =

悶到pk

跟住去左食野

又係撈面

食完仲係好早

周圍行

行左去吉之島

見到枝飲左一啖.山番埋個樽

枝野就會結冰

幾得意...不過幾貴下= =

15$枝- -

冇買

電腦堂

3堂= =

笑死

我同蟹同埋伍蚊鬥山大家既機

呀蟹係咁俾人山..哈

因為佢坐中間

俾我整完到伍蚊

放學等子俊

但係唔見佢

答10就走左

跟住未夠鍾

去左體育館

睇人打波同飲水

跟住就坐火車走lu






訪客留言 (返回 vctang 的日誌)


yuethei 於 2009-09-04 10:49 PM 發表:
悶系因為冇我xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇得起自已係好事^^
但係要睇下用係邊方面...哈^^
Posted at 2009-09-05 09:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chitshung 於 2009-09-04 10:42 PM 發表:
不嬲-- 返學頭個月係悶d==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉...而家d老師轉哂...希望下個月會好d
Posted at 2009-09-05 09:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eddex2006 於 2009-09-04 10:42 PM 發表:
CM"!!!係悶D架啦"!!!XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既係既....過多幾個月就讀完...博埋佢
跟住去馬拉學車..番黎載朋友^^
感覺超爽...哈
Posted at 2009-09-05 09:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]