| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 5 日 星期六  |
| 2009-09-05 |
分類: 未分類 |
今日完全冇出過街= =
係屋企到玩psp同電腦
發覺原來真係會好悶
msn同人傾下計....
點知....搵唔到岩傾既= =
跟住係咁睇戲
睇到6點幾..就....
繼續睇戲
8點半就睇絕代商嬌
睇到而家= =
|
|
|
Tiyuet 於 2009-09-06 03:45 PM 發表:
咁我回番你個回禮^[+++]^
|
網主回覆
怨怨相報何時了呢... Posted at 2009-09-06 04:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Tiyuet 於 2009-09-06 01:08 PM 發表:
commentxp
|
網主回覆
多謝哂喎^^ Posted at 2009-09-06 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀......原來原因係咁樣樣呀
咁你做咩唔on..^^ Posted at 2009-09-06 09:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都差唔多咋= = on msn 你地又未on - -
|
網主回覆
係咩..你幾點on?? Posted at 2009-09-06 09:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
許俊..跟風要付出代價既.\/.
感唔感受到我既怨氣^^哈 Posted at 2009-09-06 09:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|