好耐冇打日記喇=]
呢排冇咩引=]
今日先意識到..日記..係打俾自已睇嫁=]
今日無聊睇番哂之前打果d野..原來以前過得咁開心
有時一個自已一個人冇野做果陣..就會諗埋d無謂野
例如我諗到...我覺得人大個左之後會唔會變壞.在於生活上識到d咩野人=]
好好彩我識到果d都係乖仔乖女>.<(當然都好關我個人本質事啦~)
廢話唔講住=]
講番琴日有咩發生先xdd
琴日朝早..我就如常咁去搭小巴
琴日特別少人.唔知咩事=]
之後到左火車站
小fa又遲到..so我自已一個人孤身上路喇~
到左學校..又係得果幾個唔熟既人=[
於是我去洗手間啦~
點知..燈未開...好黑
個洗手間好陰森..我決定快d去完快d走
點知係呢個時候!!
我發現左開燈個制
嚇死我
不過個洗手間開唔開燈都係咁得人驚~
之後上堂..悶到死..於是我同人傾計= ="
lunch
因為冇錢既緣故..所以一包媽咪麵就解決喇
放學後..因為小fa要去mk攞番部ipod
所以我又一個人走喇
番到去搭小巴
見到呀朱=]
仲有呀毛
所以去左呀朱屋企玩陣
我話好肚餓..所以佢俾左碗麵我食=]
之後幫佢down d野就番左屋企lu
點解我過得咁唔充實既=[
|