vctang
暱稱: 牙昇
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-07-21
2011-07-09
2011-03-29
2011-03-27
2011-03-25
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 372
今日人氣: 0
累積人氣: 5269
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 16 日  星期三   晴天


2011-03-16 分類: 未分類

好耐冇打日記喇=]

呢排冇咩引=]

今日先意識到..日記..係打俾自已睇嫁=]

今日無聊睇番哂之前打果d野..原來以前過得咁開心

有時一個自已一個人冇野做果陣..就會諗埋d無謂野

例如我諗到...我覺得人大個左之後會唔會變壞.在於生活上識到d咩野人=]

好好彩我識到果d都係乖仔乖女>.<(當然都好關我個人本質事啦~)

廢話唔講住=]

講番琴日有咩發生先xdd

琴日朝早..我就如常咁去搭小巴

琴日特別少人.唔知咩事=]

之後到左火車站

小fa又遲到..so我自已一個人孤身上路喇~

到左學校..又係得果幾個唔熟既人=[

於是我去洗手間啦~

點知..燈未開...好黑

個洗手間好陰森..我決定快d去完快d走

點知係呢個時候!!

我發現左開燈個制

嚇死我

不過個洗手間開唔開燈都係咁得人驚~

之後上堂..悶到死..於是我同人傾計= ="

lunch

因為冇錢既緣故..所以一包媽咪麵就解決喇

放學後..因為小fa要去mk攞番部ipod

所以我又一個人走喇

番到去搭小巴

見到呀朱=]

仲有呀毛

所以去左呀朱屋企玩陣

我話好肚餓..所以佢俾左碗麵我食=]

之後幫佢down d野就番左屋企lu

點解我過得咁唔充實既=[

 






訪客留言 (返回 vctang 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]