今日...是測試的第二天
2點幾到就返了...
明明約左某人..
可惜又要自己返
去到一間士多既門口
突然想起[陳記]既事
就係小息時..
我成日都跟阿暉.肥欣果d...
食超味魷魚...
我次次都食到眼紅紅
肥欣定唔知邊個笑我
:你唔食得辣就咪鬼食啦
諗起都笑...
唉...可惜啊
ed生活沒嫁啦
變哂嫁啦...
但我都想找返果個味道
所以我都買左個大包既超味魷魚
當然
唔少得既就係
一枝大大枝既
[冰爽茶字典]啦
哇...
食左半包超味魷魚之後
我就..停哂口...
真係辣到食唔到= =
當時我就即刻食哂成枝茶字典
舒服返少少na~
返到屋企之後
打qz果陣
果半包魷魚仲係度嫁xD"
|