唉
我今日又做左一天
超軟的軟飯王
唔知算唔算
我要呀紅請我食雪糕
其實我係唔係唔應該食咁多
女仔請既野呢
好怕比人話會我係
軟飯王/口\"
☆☆☆☆☆
我今日好似知左d唔應該知既野
但係又驚係誤會
有冇人可以話我知係事實定係我既誤會...
等佢一直都係一個迷
點算呢
呀暉
好掛住你
快d返來啦>_<
我等著你回來
≧≦
請你回來啦
你知道我很想你嗎?