今日正常返學
自修堂果陣
落左去操場做運動員
無啦啦比人打左一掌
班主任以為我又犯事
整我- -
我覺得比人屈
所以哭左..."
呀葉同呀文以為我嬲
但只係我自己唔知點解會哭
- -令到去地誤會
係e度講返一聲「對不起」
唔打囉
去玩百變
8~