各位 你地可能有部份會明咩叫行衰運 但我肯定有d係唔知既 等我講d關於我既衰運比你地聽 第一: 電腦上唔到網(悶) 第二: 電視聽到睇唔到(超悶) 第三: 想安樂咁同隻貓玩(-v-") 佢死咬爛咬(痛) 第四: 日日被逼汁屎!!! 唉 我真係黑仔囉....