| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 4 日 星期五  |

大澳1天遊  |
今日去左大澳
12:30
去左M記食午餐
食完午餐就坐左1個鐘頭車
先到大澳
我地跟住游船可
本來吳坐架但係發生左呢件事
四姨:幾錢1位
老闆娘:大人20蚊.細路10蚊
四姨:下!吟貴.吳坐la
老闆娘:坐la.最多吳細路收你錢la
四姨:吳坐la
跟住就走左la
行到左一陣呀媽問我咪想坐船我話係
跟住就番左去坐
仲見到好多野生海豚
|
| 刊登時間︰2006-08-04 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 2 日 星期三  |

| 今日 |
今日朝早返左中學上埋個魔術班
跟住飛跑番屋企
因為我要陪我家姐去呀姨公司
午餐食左飛碟好好味
睌餐就食左意粉
因為食得太飽所以有D想
返到屋企就冇事la |
| 刊登時間︰2006-08-03 10:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 32 | »
|