
今日放左學仲要打籃球,上完課已經很累了,但最終都係試左。
好釆今次唔係好辛苦,冇第一次咁累,第一次個陣要來回跑幾次,跑得快斷氣了。
不過,今日唔洗來回跑,已經好好了。
練完籃球後,我打算唔補習了。
於是,打左個電話比廖老師,同她講左唔去補習了。
我睇睇錶,已經5:20分了。
跟住,我就去搭31M再轉278X去到上水火車站。
我再睇睇錶,嘩!已經6:40幾分了。
要快D先得!
因為醫院8點後唔准探病了。
落左車,就立即行去北區醫院。
去到都已經快7:00了。
入左醫院,去到我阿爸到。
見到他情況好轉左,突然有一陣happy ge感覺。
跟住,六、七家姐入左來,同我講左D關於升中學考試 ge野。
跟住,就去左食飯。
食完飯之後,就搭車返屋企了。
返到去都已經10點幾了,我沖完涼,寫埋作業,已經11點半了。

|