Exam all 炒了-.-
如果飛出ELITE CLUB
我會係咁先啦-.-
如果我真係OUT OF 15
我出年讀E!!!
EAT SHIT啦!!!
ALL理都死
ALL中英數都死
DAMN IT!
好想同常蕤一齊讀書啊-.-
咁就可以6A啦-.-
好啦.下學期繼續 TRAIN 口才~~~
我要口才勁!!!
下學期英文有小組DISCUSSION
我又可以屈機啦~~~
英文萬歲!!!
期待星期5既旅行~~~
LEADER萬歲!!!(我係leader~)
原本我想玩camp啊,but星期6要賣旗(真熱心)
so無得去
sad~
中,英,數,ih都有頭3-.-
|