忠★之'日記'




vfsmh123
暱稱: ※忠◎仔※
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 592
今日人氣: 28
累積人氣: 4698
2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


大炒-.- 分類: 未分類

Exam all 炒了-.-

如果飛出ELITE CLUB

我會係咁先啦-.-

如果我真係OUT OF 15

我出年讀E!!!

EAT SHIT啦!!!

ALL理都死

ALL中英數都死

DAMN IT!

好想同常蕤一齊讀書啊-.-

咁就可以6A啦-.-

好啦.下學期繼續 TRAIN  口才~~~

我要口才勁!!!

下學期英文有小組DISCUSSION

我又可以屈機啦~~~

英文萬歲!!!

 

期待星期5既旅行~~~

LEADER萬歲!!!(我係leader~)

原本我想玩camp啊,but星期6要賣旗(真熱心)

so無得去

sad~

 

中,英,數,ih都有頭3-.-






訪客留言 (返回 vfsmh123 的日誌)


c_6523 於 2010-01-21 07:35 PM 發表:
LEADER萬歲!!!(我係leader~)
笑了-vv-
要口才?easy
串人串多d is okay
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

LEADER萬歲!!! 串人唔一定口才好,不過口才好就一定識串人~ 
Posted at 2010-01-22 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sumtang412 於 2010-01-20 09:57 PM 發表:
COMMENT=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~ 
Posted at 2010-01-22 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChanChunYung 於 2010-01-20 09:37 PM 發表:
唉 我成績都好差
我諗都係E班啦
吾好同我爭XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 春春唔好同我爭啊!!!
Posted at 2010-01-22 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]