今朝晨咁早起咗身
because要打波~(如果唔係室內,真係唔會去)(又估唔到我成日打波,真係有D...)
8:45打俾死蕤,仲味訓醒-.-
佢又話佢病了喎~
晨咁早去到~
子謙話時間好早~帶咗我地兜圈
事後先發現,原來我係識去!!!早知自己去算~
練波啦~唔熱but好累啊~
練練下有D想嘔既感覺喎~
唔知係唔係朝早食了藥,唔可以咁激啊
定唔知係唔係體能差了......(閱讀全文)