最近唔想打blog啊
講返最近幾日發生咩事先
上星期五,放學後6點幾見到老母ling
味同佢講話我要退出CROSS-COUNTRY lor
之後佢問咗我一大堆野,我味好乖咁答佢lor
佢聽到我話D reason之後,便同我咁講
:::你跑第5都唔入,唔通叫跑最後個D跑咩!!!你真係想激興我姐
我驚佢發惡,味話我盡量問MUM lor
佢又話,你盡量啦,不過如果你真係唔參加校隊,咁都參加10公里那個啦
幫下人啊嗎,我見......(閱讀全文)