今天是7月25日
約了林僑,異形哥,驚青&Benjiman一齊去科學館完成參觀功課
9:30a.m.葵興地鐵站度等
我九點前就到了
可見我幾守時!!!^^
乘MTR去
都唔知邊個話乘到去九龍塘轉唔知咩鬼鐵
去到先知要出閘
要多費一些金錢
最後又坐番MTR去尖沙咀
浪費吾的時間!!......(閱讀全文)