今日一早出街同家人飲茶,到左下午呀媽又同我和哥講...
如果佢地離婚,我地會跟邊個...真係好煩
我同哥的說法一致,我同哥住,哥同我住.
真係好煩,成日都講e D野,正到人地個心情都唔好./\.
真係好想死,死左就唔洗再煩^^
我同哥係漫畫店借左漫畫同小說返屋企睇,睇左幾本之後又玩勁舞...
今日仲要玩打明星,冇曬D$.$好慘./\.
我是個極度悲觀的人,所以創立這日誌.
在這之前曾有人對我說:淚水能沖散悲傷...血能打動人心
我係經常悲傷的人,所以一切都習慣了,再無須用淚水來刻意沖散悲傷.
我只是個普通的中三學生...普通得很.只是比任何一人都易悲傷.
所以大家有傷心的感覺時可找我,因為我可能比你更傷心.