今日係星期6呀,,但係要番學uniform test呀,,
第1科>>英文…>____<’’’又唔易又唔難咁啦….!!!希望pass到啦!!!^^
考完,,就有20分鐘比我地抖…than又再test啦..!!!
第2科>>chem // 食晒屎啦…一定唔pass囉..!!!!!
test完,,就走得~~咁我就去左自修室睇左d野先再番屋企..!!!
到左12點半,,就執野去自修室lu!!!!
[[死火\\\唔見左中文書….阿史仲話今次主要係要溫本書咖 =333=]]
入到去,,就開始溫啦//一溫就溫到6點..!!!
跟著頂唔順[[太攰啦]],,就走lu~!!!!!
Than去商場買左dd野就番屋企..!!!!!!!!
番到去,,食左個飯~就睇《四百米的終點線》~^^好睇呀..!!!!
之後睇到10點幾,,[[睇左2個幾鐘]]就用電腦啦,,
我1 online,,高佬∼琳譜’’就add左我~跟著我地chat左半個鐘度,,
就一齊offline啦…!!!!!!than sure去sleep啦..!!!!!
ps: 勁少有的>>竟然有人話我怕羞…..wakaka,,