您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2005 年 11 月 5 日  星期六
 

今日係星期6,,但係要番學uniform test,,

1>>英文…>____<’’’又唔易又唔難咁啦….!!!希望pass到啦!!!^^

考完,,就有20分鐘比我地抖…than又再test..!!!

2>>chem // 食晒屎啦一定唔pass..!!!!!

test,,就走得~~咁我就去左自修室睇左d野先再番屋企..!!!

到左12點半,,就執野去自修室lu!!!!

[[死火\\\唔見左中文書….阿史仲話今次主要係要溫本書咖 =333=]]

入到去,,就開始溫啦//一溫就溫到6..!!!

跟著頂唔順[[太攰啦]],,就走lu~!!!!!

Than去商場買左dd野就番屋企..!!!!!!!!

番到去,,食左個飯~就睇《四百米的終點線》~^^好睇呀..!!!!

之後睇到10點幾,,[[睇左2個幾鐘]]就用電腦啦,,

1 online,,高佬∼琳譜’’add左我~跟著我地chat左半個鐘度,,

就一齊offline…!!!!!!than suresleep..!!!!!

 

ps: 勁少有的>>竟然有人話我怕羞…..wakaka,,

 

             
TIME2005-11-06 09:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 11 月 4 日  星期五
 

Today is dress down day!!!!

But I like dress up my uniform..!!!!! ^3^

轉番中文先∼!

今日第1堂,係maths。大波盧又唔教書啦!

比我地自己做野∼正爆!!

第2堂就music∼聽左兩次“小飛俠”!!

d歌詞好正呀∼我好中2呀!!!

但係又好似有d感觸....>m<

落左堂就小息lu∼但係都冇得去抖吓ar∼

因為跟著果兩堂中文要present呀....

我地傾緊果陣,個小息都未完∼但係阿史都黎定先啦!

之後一打中,我地就要present啦∼!

我諗都ok啦∼!都係前日先傾...

我地pre左,就睇其他組pre啦!!!

全班6組pre晒之後,中文堂都完左啦!!!

跟著就小息∼本來我要去搵miss柯補默ge∼

但係心情唔好,又唔識背wo∼so就冇去到lu!!!

跟著就IH堂,一開波就小測。。。唔識呀..

之後測完,miss就播關於歷史ge VCD比我地!!

但係我唔想睇呀 ∼,∼

so就自己係度睇梁佩瑚ge在《思憶中感覺你的愛》∼

好好睇呀∼睇到我差唔多喊呀..><

個ending又慘wo∼果兩個character死左呀...

〔〔點解呢排我睇親d書,入面個character最尾都係死咖??!〕〕

睇完,就食飯∼番屋企啦今日!!!

食完,番上去∼行過玻璃門,見到cool kiss擺左檔呀!

但係今日冇帶$$$∼咁就廢時行過去睇啦..!!!

之後經過果陣,見到高佬∼佢嗌我過去幫襯呀。。。

but sorry呀,冇帶$$$呀!!so就冇去到啦><

〔〔應承你ar,下次你地擺檔我一定去ar!!^ w ^〕〕

咁之後我就上番班房啦..!!

than就兩堂eng∼miss柯一入黎就講成績果d∼

講左25分中∼跟著就仲話uniform test後會調位呀...><

up晒野,就上堂!完左呢堂,就ers∼

本book易到咩咁...!!

跟著就放學lu∼!!!

去左3聯睇左陣。。。等待梁佩瑚的新書中.....

6點,就去左cut hair!!!

夜晚∼溫左兩個中頭書,死左><! 

             
TIME2005-11-05 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2005 年 11 月 3 日  星期四
 

請輸入瀏覽密碼:  

             
TIME2005-11-03 09:33 PM