| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
8日沒有找你了...但你依然找我...
告訴自己要離開你...=}
我可以做到的!!!!
公司裡..你成為我1個玩樂伙伴...
沒有什麼..XP
{願做你好友...哈!!!}
但...今天終於按不住發了1短信給你...
{玩得開心D...我訓啦...}
如果你不是說一會致電給我..我也不會找你..!!!
°安排8月10日{星期5}北上尋歡...!!!!
|
|
TIME︰2007-07-29 03:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
2007.07.25 + 26 + 27 *
{25}
夜晚收counter...要極快囉...咩事?!
啤梨要贏阿軒ge最快時間.....*==
11點4沖地lu.,* 搞掂,,諗著走啦....!!!
阿偉同RICKY問我番唔番大陸...*
受左冇數GE引誘終於應承左^^''
{26}
12點番屋企換衫拎回鄉証先.,*再去搵RICKY同實仔..!!!!
WITH RICKY..實仔..阿程..丹丹搭TAXI去荃灣....*
JOIN 其餘6位同事...*=]
去到..食個宵夜先.,* 食左5百幾蚊....好抵*
再去DUP骨...好舒服...*
DUP到第2朝...之後訓左陣..訓到10點幾..*
我BILL晒汗囉訓到....!!!咩事?!好凍....-W-
起身沖涼再係大堂等埋男仕們...
11點幾去飲茶...食左40籠野...誇張到丫!!!!
7百幾=}
WITH阿偉..沙膽搭火車番HK..!!!!
14:50到葵芳..我番屋企拎埋衫..
再去上班了...好累丫...><><''
今日好冇MOOD....* 好DUR皮.....*
{27}
收完COUNTER..*
換衫前發覺唔見左隻右腳....
搵牙搵....原來係阿楠收埋左......==''
之後同阿君係葵芳杓HEA..傾計....*
啤梨JOIN.,* 去草根食野.,*
05XXAM 番到屋企.....
一陣番3點..依家好攰......==''
HOLD......
PS::維園仔....你同我食屎先啦!!!!!*
屌你老味......
|
|
TIME︰2007-07-27 06:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
返左學校補ENG,,悶到我牙....><>< 2PM---4:45PM....??!
我做過D咩....人地比心機做..我比心機抄....
我的確變了....完全唔想用腦諗野囉唔該!!!!!! T^T
放左就死返公司....*
返到去,,,未夠鐘而且未想開工著...*
周圍搵人玩吓先.,*
阿超依條友仔KAI KAI地...*
係我面前換衫換褲...我唔想睇囉..另咩面先==''
係後爛飲啖美連達JA....
比阿楠1野程起玩左1次「人肉跳樓機」 =3= {汗}
今日時間過得好鬼快...砍吓眼就到左9點..
可能係我今日返6點卦...*
收Lobby..好鬼快..*11點4搞掂..*比ping預期GE 12點快左好鬼多,,*
收完野,,1句“物以主人形”.....又比阿楠程起...「人肉洗衣機」今次...=333=
差D比佢DUM埋落垃圾筒....><><''
之後同阿君..SIN..啤梨睇[[壽星BILLY vs 華囡]]
好鬼好笑....之後阿楠加入戰團...
仲揸著2支CREAM係咁噴....好出奇得佢冇事....*=000=
12點半完場...走人嚕..*
好白痴...我著拖鞋都未仆街..啤梨同阿鳳就仆到直一直...哈哈=}
PS::今日YANNY買左對鞋...好鬼靚..
我試過好襯我套衫...仲要咁平....$50
我想快D出糧....><
同SUK!大掃貨多一次.,*
收到SUK! GE MSG好開心.,* 佢話過2日番啦...* YO!!!!
我D日記打比你睇咖..*
比你睇吓我有幾乖..
應承左你早番屋企..我有咖.,*
|
|
TIME︰2007-07-25 03:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 203 | »
|