◆期待愛情路過﹏]]
◆◆你我的戀情也一場錯麼|'▌

●○〞我愛慕可愛又有錯麼〃'`
vicki13
暱稱: 柔油
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
戀得更好..
哈..
100問"
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 1120
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 5 日  星期三   晴天


陸運會.." 分類: 未分類

今日係陸運會牙,,好緊張囉..."7點幾就返到去,,d人話約7點,,

我等到"搭"8,,d人都冇泥.. 之後好快就開始陸運會喇....

之後到我出場喇...>∼<"好緊張,,我跑100米...我覺得好唔抵..

我輸左個1步...好慘..!!不過輸比我個妹都冇咁嬲..

之後冇耐,,我右出場喇...今次係200米牙,,好野.!!我入左決賽牙,,

好開心囉....WAKAKA*!!之後我本來仲有1個項目既,,就係longjump!!

不過我冇去囉,因為我隻腳已經好攰同好痛喇.. 之後係度呆坐...=~="

好快就完左第1曰既陸運會喇..不過之後都要去練啦啦隊....唉..!!!!

我地去左保安道果度練,,去到先知冇哂...=.="我地知道智社有係度練...

我地叫智社借場,,,1人1半..!!!真係好多謝智社牙,,>\/<"THXTHZ'

我地練到8點喇...之後去左食m記,,好似就10點先返到屋企.,,,返到去.,

隻腳好痛*.....!!!!






訪客留言 (返回 vicki13 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]