vicki19
暱稱: Ms.SAii
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天
【 方二花,,過去的由她過去,,專心與傻佬一起奮鬥 】
我知道你已經喊左了
但係當你想喊個陣你諗吓你要值唔值得
如果你喊左就姐係代表你已經對呢件事屈服左
你喊左就姐係你對呢件事已經承認左錯誤
就係因為你成日都太自責,,所以先會引起誤會
簡單D黎講,,係人地眼中你就好似比人食住上
有咩咩事都會將D錯放曬係你度
你唔應該喊,,應該係話,,你根本就唔需要喊
如果呢個人可以因為呢句少少既人就可以誤會一個曾經愛過既人
呢個人實在太膚淺,,你根本就唔需要再去理會呢個人
如果你今日改左XANGA,,咁你係咪認左你今日打既XANGA係有錯??
我之前XANGA都比人話過,,話我不停二花,,我又幾時去改過
當我諗駛唔駛改個陣,,我先發覺重要既唔係你XANGA打咩
而家睇緊你XANGA個個人點睇你
當佢睇緊你日記打咩既同時,,佢其實早就已經認定你係點既人
你要明白,,當一個人愛你既時候,,佢會覺得你好好
但當你地分左手了,,佢個心可能未分手已經一早殿定左你係咩人
而家你為佢打既野喊,,其實一D都唔值得

或者可能係我多事,,我唔應該去理
但你要信我,,一個為你好既人,,無論咩事情都唔會要你喊既!!!
都係我衰,,一早就唔應該叫你去睇,,衰仔左=0=




◆﹏*.﹒`明白到愛是沒法強求的﹏°||||■

刊登時間︰2006-04-20 12:26 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 vicki19 的日誌)


fa 於 2006-04-20 12:42 AM 發表:
唉~ 宜家冇事架喇 !! 喊左出黎舒服晒喇 >3< 每次分手之後..個個人都會好討厭我..我唔知點解.. 我成日開係咪真係我問題..但係當我迡番轉頭.. 我終於知道..其實我一直太顧人感受喇..就咩都攬晒上身.. 將所有錯都放晒係自己身上..令佢地覺得每次錯都係我.. 不過我宜家明白喇..同埋多謝你話我知咩叫眼淚.. 其實我喊..唔係因為我認錯或者低頭..而只係覺得.. 太累了..喊出黎當發洩一下..你睇下我 !! 宜家喊完咪冇事囉 ^^* 真係要多謝你..每次係我唔開心既時候..你所講既說話.. 都係我既強心針..多謝晒你 >v<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

果然係我最關心既二花仔,,
每次都好快就冇事,,
你終於明白咁耐以黎我點你既原因了
由第一日開始我已經講過叫你唔好緊人多過緊自己
到左今日你都終於明白點解我會咁講了
每次錯不在你,,偏偏所有既錯就會自己走曬去你度
以前我都係成日喊,,小小事唔如意就喊
諗真D,,原來真係唔係樣樣都值得去喊
耐左先知,,原來眼淚唔係每一個人都值得去為佢流
當你諗番過去既一切,,同埋你而家面對既野個時
你就明白,,我講呢句唔值得係點解了
我願意當你一輩子的強心針XDXD
 
Posted at 2006-04-23 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]