我知道你已經喊左了 但係當你想喊個陣你諗吓你要值唔值得 如果你喊左就姐係代表你已經對呢件事屈服左 你喊左就姐係你對呢件事已經承認左錯誤 就係因為你成日都太自責,,所以先會引起誤會 簡單D黎講,,係人地眼中你就好似比人食住上 有咩咩事都會將D錯放曬係你度 你唔應該喊,,應該係話,,你根本就唔需要喊 如果呢個人可以因為呢句少少既人就可以誤會一個曾經愛過既人 呢個人實在太膚淺,,你根本就唔需要再去理會呢個人 如果你今日改左XANGA,,咁你係咪認左你今日打既XANGA係有錯?? 我之前XANGA都比人話過,,話我不停二花,,我又幾時去改過 當我諗駛唔駛改個陣,,我先發覺重要既唔係你XANGA打咩 而家睇緊你XANGA個個人點睇你 當佢睇緊你日記打咩既同時,,佢其實早就已經認定你係點既人 你要明白,,當一個人愛你既時候,,佢會覺得你好好 但當你地分左手了,,佢個心可能未分手已經一早殿定左你係咩人 而家你為佢打既野喊,,其實一D都唔值得
或者可能係我多事,,我唔應該去理 但你要信我,,一個為你好既人,,無論咩事情都唔會要你喊既!!! 都係我衰,,一早就唔應該叫你去睇,,衰仔左=0=
◆﹏*.﹒`明白到愛是沒法強求的﹏°||||■
|