打番先........
今日
chis :: 佢話唔同我地溫書喎.....
仲以為佢會添.....
教書~同平時一樣......
geog :: 嚇死我啦!
以為要quiz~
好彩下堂先! ^^
rsc :: 玩~睇書.....
我發現次次祈禱都係rsc 既高潮!
係最好玩既時候~!
哈哈!
math :: 好彩唔算好多功課姐~
eng :: eng = boring
冇乜留心上佢堂.....
唔知發生過咩事~
chin :: 作文~
作咩超能力.....
稔起某人作的 " 海參 " ...... = =
而好x呀!
作左自"術" ~
作咩故仔姐!
自"術"咪算 lw !
搞到遲d人地又要作過喎! .\ /.@
小吉 :: 真係唔知好唔好多謝你
將呢個不幸既消息話比我知~ ><'"
aft sch :: 唔知佢地搞咩 (本來)......
同szeman 係 sch lib 做功課~
做到比人"棒"走 !
sukie先黎搵我地......... \ /
之後 say 左發生咩事 =口=
then 走佬.......
to 楹 :: 我唔會嬲 lw
佢既野已經唔關我事(好耐)
同唔再關我事
所以你咪做 lw
|