┼,+°.`幸福草格言┼,+°.`
`,*成年後┼°什麼都不可有成人遷就 *.,+°☆ *.,+°☆我個心只有你 *.,+°心唔可以容立下1個..*.,+°☆ °oO+°☆走經你身邊◆°*.感覺像糖甜,+°☆ |||×°`我不相信我愛你×`'!不知不覺愛上你 oO°°
好開心呀...我搵到工呀..係要等電電先開工嫁...
你老公搵比我嫁...我好開 呀...我呢幾日成日都
係同老公一齊...仲成日同佢嘈...不過我都好開 呀!!
佢成日都用佢好可愛tum我...我成日比佢搞到我
都唔知好笑定好嬲...但佢真係好可愛呀...佢真係
好可愛呀..卡娃兒呀...唔知我同佢可唔可以同佢1生1世
希望可以啦...我真係好想呀...我依1世只愛佢1個