┼,+°.`幸福草格言┼,+°.`
`,*成年後┼°什麼都不可有成人遷就 *.,+°☆ *.,+°☆我個心只有你 *.,+°心唔可以容立下1個..*.,+°☆ °oO+°☆走經你身邊◆°*.感覺像糖甜,+°☆ |||×°`我不相信我愛你×`'!不知不覺愛上你 oO°°
今日好鬼慘慘呀!我琴日同人傾電電
傾到今早7:00先做教豬豬...
仲要比我好係1:00嘈我起身~同我d親戚飲茶茶
唉!搞到我今日個樣好慘~要化妝先可以睇落去先冇咁肉酸
搞咗成半個鍾先出到去~然知候就係咁比人問
我找,到仔未~但我好想話比佢地知我都唔鍾意仔~
但我咁講一定激死佢地..我屋企人同埋我d阿哥家姐就唔會激死~
因為佢地知道!但我d親戚一定激死..仲會捉我睇心理
所以我冇講~講咗仲煩....ka....ka...
. 最憎落雨