∼*小晴@北京求學手記*∼
我的目標,我的理想,我的前路... 我的轉變,我的成長,我的經歷...
在首都北京,找我要找的,學我想學的...
讓你也一起見證,我的求學之路!
vickihappy
暱稱: 晴天娃娃
性別: 女
國家: 澳門
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
狂歡以後
2011年暑假
實習記者李苑宜
畢業季的感悟
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


人生第一個舞會! 分類: 生活點滴

期待已久的聯誼舞會終於結束囉∼
挺好玩的,不過沒帥哥...哎...
還是澳門的男生質素高∼=3=

****

可憐的是...我今天又扭到腳啦!
哎啊∼我到底是不是白痴啊...還是同樣左腳...

本來打算跟魚魚吃飯然後剪頭髮,
沒走幾步就扭到,痛得回宿舍不敢出來了...

還好不算很嚴重,還有點不舒服但不會很痛。

****

四點多在教二進行了青協彩虹支教的面試

沒有甚麼很特別的,只知道原來報彩虹支教的人超級多...
可能這個部沒甚麼機會了...反正我普通話這麼爛很難教人...=.="

還好還有青旅收了我∼大概會加入這個部吧∼
同伴教育!我要好好學好好用!

****

晚上的人大新聞院+清華計算機系+北大法學院舞會
室友都很重視,早早就開始打扮囉∼
喔呵呵∼
看見大家都穿漂亮的很好玩∼=3=

其實舞會沒有帥哥...真的都是努力唸書的哥兒們...
不過跳舞很好玩,雖然不是很會跳,不過踏著步轉著圈聽著音樂很好玩啊∼
男士們都非常紳士,女生們都被捧在手心∼

挺開心的∼∼舞會還萌芽了幾對男女呢呢呢∼∼∼
(當然不包括我啦∼)


↑我親愛的其中兩位室友∼左是雲南的慧敏,右是寧夏的蘭青∼


↑在舞會現場∼手上是入場卷∼=3=


↑這就是今天黑白配的我囉∼∼=3=
(室友台灣的緒倫不小心入鏡了∼=v=")

****

今天超級無敵的大風...根本就是澳門的8號風球...這比喻一點都沒誇張...
現在在北京是過在澳門的冬天+夏天
像夏天是的台風一樣風大,像澳門最冷的冬天那樣寒冷
還多了很多的風沙,和非常的乾燥...

這樣的風,真受不了...

風大得打著窗吹著門發出可怕的聲音...
還好有室友們,一個人的話真的會很怕...

發表時間:2009-10-18 11:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 vickihappy 的日誌)


Emily 於 2009-10-21 06:39 PM 發表:
咁快就有聯誼啦~~
你地真係好啦~
咁多活動:又有日本野食又有得開舞會....
=========
又扭到腳?!小心d丫~~
如果嚴重記住去睇下醫生丫....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大學生就係要跳下舞先似大學生架嘛~~~=3=
就如我地北京濠江會ge勞會長所講:
"係北京ge濠江人係為食而生架!!!"
喔呵呵呵呵~~~~~>3<
 
嗯嗯~~~~我其實平時都好小心架~唔好彩之嘛....=v="
Posted at 2009-10-21 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



basaraching 於 2009-10-20 12:28 AM 發表:
跳得好靚,定跌得好靚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係冇跌過啊...=O=
Posted at 2009-10-20 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



basaraching 於 2009-10-19 10:39 PM 發表:
有幾多位男生比你踩到腳?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇踩到啊~~最多係前後左右唔協調咁之嘛~~~
話說我覺得自己都學得幾快跳得幾靚架~~=3=
Posted at 2009-10-19 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bananaHou 於 2009-10-19 06:15 PM 發表:
好掛住你丫
冇我地在身邊
一切要小心
冇見半年
返到泥左損右損
會有好多人傷心!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯~我都好掛住你地~~~
放心~D損傷返到黎會消失GE~
斷估咬柴唔會3個月都唔好掛...=3=
你地都比心機啊!!!
有咩開心唔開心,發生咩事,都可以同我講架~~>V<
Posted at 2009-10-19 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



桀 於 2009-10-19 02:18 PM 發表:
我呢邊都系.狂風暴雨.唔同既系.我全日都過緊冬.今晚最底溫度為負2度..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=.........
好啦...相比起你...我係咪要講一句其實我好幸福...
Posted at 2009-10-19 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ronald91 於 2009-10-19 12:07 AM 發表:
~~~
發現黑白小苑身後的黑白耳機= =...
可惜了~唔駛我送了~.~
還有點解唔影下啲男的...
等我自大一下~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

戈隻野...我買黎上英語上機課用架炸喎...
五十幾蚊...音質差過我電話個耳機好多...
同你地敗家返黎戈D冇得比架...=.=""
 
結論就係~~我絕對歡迎貪新忘舊架~~~=3=
 
跳舞拎住部相機....麻煩+怪異...=.="""
Posted at 2009-10-19 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GM_LOI 於 2009-10-18 11:42 PM 發表:
小心d ma 可能個天
要你留長頭髮ma 四年之後可以有幾長
好似貞子咁ge樣 (衰)
哈 哈
澳門梗係好dd架啦 凡文在~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

頭髮...我不嬲留長緊...
想剪D遮住塊面GE陰姐...=.=
 
好掛住好多澳門GE野...
COMEBUY..好立克...阿華田...小泉居...小熊貓...等等等等...
仲有舒服GE屋企,同埋屋企人AND朋友們...>O<
Posted at 2009-10-19 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





文章分類
全部 (266)
轉貼/分享 (16)
隨心隨想 (91)
繪心繪影 (4)
世界視窗 (5)
生活點滴 (108)
記者手記 (23)
愛情悲喜 (16)
未分類 (4)
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 266
留言總數: 453
今日人氣: 11
累積人氣: 21438