今日係第一日坐個new seat..
幾堂都好似傻下傻下咁過,
有心情既時候都睇唔清楚個BLACKBOARD啵..
唉....
eng堂:好la..調位la..不過唔同咗原本個plan.. 不過最少都可以集中上堂la
週會:好眼訓law
放學:無排到....同cherry去咗m記,,傾咗都好多野 問咗好多無答案既questions
不過我諗都無必要la