好耐都冇去BloG留言La..
差D就吾記得左個MiMI
今朝好慘丫..對我黎講∼
11點幾忽然會有人打電話比我幾人吾多,來來去去都系個D。。
但系我估都估吾到幾就系今朝11點幾打比我幾人就系個primary fd∼
有D o咀幾感覺。。
佢打比我原來系因為想知幸老師個e - mail系咩。。話有野想同佢講喎。。
當佢收左線之後,我就反反上床度訓。。琴晚成2.3點先訓。。
比我哥煩死。。要我做呢樣做個樣..都吾知佢系咪真系我哥..
佢仲要系我訓教個陣,系我張床旁邊傾電話∼煩到人地想訓都訓吾到!!!
真系好想殺死佢...
希望我快D到18歲La..即刻去搵屋搬出去住..
有自己幾屋!!!想做咩就做..冇人管住哂..仲想叫邊個fd上去都得##
頭先去澄個BloG留cm個陣..我都不知不覺打字打成大約3000字..
我家姐睇到都o哂咀..包括埋我..
我真系從未試過發生呢D事...
今日我全日都留系屋企..悶到我就發神經...
快D反反學La...想快D見反澄丫...現家開始有D掛住佢..
想搵佢出街,佢老母又吾比..
希望考試個陣可以同fd去佢屋企..最重要系佢老母吾系屋企..
留埋Cm先好走丫
|