L
                               
                               
 
                                     0
 
                                    
 
                                     V     _.:''+>I l0vE y0U<+'':._
 
                                    
 
                                     E
 
                                                                                                                                   
vicky0315
暱稱: *``Yu 1族♥♥{小...雨♣``
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
念念不忘::**`<
12:03分手::*
金日同船船玩得超開心...
示愛*-!`
檸檬味*粒粒雪糕*�...
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 891
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


超悶既1日...
有人講左話食我d蛋糕=3='' 比2個人訂左位... 我自己只可以食1個.. 慘......... 個中文老師好人左-3-'' 好似世界變<> 最近好似鐘意左第2個.. 不過唔肯定.. 到係唔好諗咁多'' 正好D蛋糕先.. 我好大責任'' 如果佢地2個食完有事我就閉"
刊登時間:2007-09-21 07:13 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
            







  
http://myidk.com/mouse/007.cur

2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


金日超k..*
金日既夜晚超咩l0r''

有個人冇啦啦禁我屋k既個門铃}}*

話搵的呀哥..`

跟住我呀爸就出左黎同佢講..

講講下,,

個個人冇啦啦講粗口小我呀爸同我呀媽*

我頂佢呀..

大大聲咁係到鬧-`!

跟住我咪話l0r''

頂你呀..你咁大聲托7呀''

你呀媽呀`-]頂你...

而+想攪大佢呀''

跟住佢啤撚住我''

頂佢呀''

妖佢老板*-!

咁撚鐘意講...

搵人打7我呀]]-*

接我放學呀..

頂佢個肺=]

咁叉鐘意鬧=*

搵人打我呀..

你識搵人``=

我唔識呀{*

睇下邊個多人d..

唔出聲當我傻+..

我出聲大把多人會幫我''
刊登時間:2007-09-18 08:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
            







  
http://myidk.com/mouse/007.cur

2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


琴日的....
琴日好早出左同呀媽食早餐

去左卓爾居食|
跟住就反左屋k...

跟住又落番黎樓下

買紙摺心心

D紙好靚-!]

不過到幾貴
------------------------------

跟住既下午..*

我就係屋|<同呀ル呀凱庭玩勁舞

原來佢玩勁舞到幾勁=+:{

------------------------------

跟住既夜晚..*

就同左高達玩勁舞...

高達勁舞勁左`多''
刊登時間:2007-09-16 07:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
            







  
http://myidk.com/mouse/007.cur

2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


琴日既星期5`-!]
琴日既星期5...

我地上左中文堂]]*

個老師話要留我地堂w0=]`

呀魚{*粒粒+]我(..=,,

仲有n咁多人要留堂``_!

不過..`冇1個人話會去}x**

彩佢到傻啦+_!

佢又派張a4紙比我地;-+

話叫我地寫意見:;,-!

怇到傻既】﹏

明知我地成班到唔鉅佢+啦<3*

仲要我地寫{**/

我同呀魚寫個d差唔多|/-`

我個個就話::

你好小氣,,成日屈人機,,

又成日講咩原則問題,,

又成日話我地唔尊重你,,

你自己到冇尊重我地啦,,

我地成日唔聽你話,,

你就搵野威脅我地,,

儉討下啦`''{

~完~

呀魚個個我唔係幾記得}/*-

仲之寫到好差,,好差..
刊登時間:2007-09-15 07:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
            







  
http://myidk.com/mouse/007.cur

2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


金日``既英文*`中文堂×;*
金日上完}}英文堂{{個時][''- 我終於比條魚講下講下} [其實係強逼]{之下;:♥` 我問左你攞mSn......◆ 個時勁驚aR"*_+ 驚你會唔比我♥`,.} 咁咪好魚♦:[]* 又驚你聽唔到w0 ;[ !? 但係好彩你到有比我! .:ౄ 超開_ _♥♥♥♥{x 跟住個堂係中文堂{___+ 金日個個老師重新換過d位-`! 點知你坐正係我既後面﹏{ s!U f!sH就坐係我後面既附近*[`,, 迪迪就坐係我左面`-;' 諗到諗到佢地唔會乖乖地坐好`!-]] 張志城就走出去黑板到改坐位表:;.''- 個老師一睇番]]*~ 就話要佢地坐番自己個位.-:! 跟住張志城就話::.;-我地而+咪坐緊自己個位l0r``-+ 點知個老師話你地佢幾多時間就用番我地幾多時間 -*]] 更係彩佢到傻xDD`' 跟住過左好耐-,: 就話忠社既要左禮堂 ﹍★ 之後走左勁多人"[= 跟住我地成班到係到暗串個老師`.-] 冇耐就打鐘啦 ! <3.! 金日係我反學咁多日入面]*-~ 最開心既1日 !-)* 又愛你多一點->3|` 不過 :..x) 當我同魚走過2d個班既時候◈;゙ 見到呀甄!■`,- 咁我咪入去同佢傾兩句l0r ] .|| 點知傾下傾下 ! ,*`.. ●] 佢冇啦啦話咁你鐘意xXx呀嗎♥ - 個時個班房仲要係有人係到◆..* 我勁唔鐘意佢咁l0r♦`- 喂,,:'大佬™ -我鐘意佢個件事? ▼,-] 只係得傻w!nG,,{小船``}同呀甄知]]* 佢仲要大大聲到係到講♣|!*: 個時班房有人係到+♠`! 如果冇人我冇所謂l0r ;[ !? 但係個時係班房有人係到{{x 個時真係想哭l0r''{*
刊登時間:2007-09-12 07:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
            







  
http://myidk.com/mouse/007.cur