| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
| 超悶既1日... |
| 有人講左話食我d蛋糕=3=''
比2個人訂左位...
我自己只可以食1個..
慘.........
個中文老師好人左-3-''
好似世界變<>
最近好似鐘意左第2個..
不過唔肯定..
到係唔好諗咁多''
正好D蛋糕先..
我好大責任''
如果佢地2個食完有事我就閉"
|
| 刊登時間:2007-09-21 07:13 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
http://myidk.com/mouse/007.cur
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
| 金日超k..* |
金日既夜晚超咩l0r''
有個人冇啦啦禁我屋k既個門铃}}*
話搵的呀哥..`
跟住我呀爸就出左黎同佢講..
講講下,,
個個人冇啦啦講粗口小我呀爸同我呀媽*
我頂佢呀..
大大聲咁係到鬧-`!
跟住我咪話l0r''
頂你呀..你咁大聲托7呀''
你呀媽呀`-]頂你...
而+想攪大佢呀''
跟住佢啤撚住我''
頂佢呀''
妖佢老板*-!
咁撚鐘意講...
搵人打7我呀]]-*
接我放學呀..
頂佢個肺=]
咁叉鐘意鬧=*
搵人打我呀..
你識搵人``=
我唔識呀{*
睇下邊個多人d..
唔出聲當我傻+..
我出聲大把多人會幫我'' |
| 刊登時間:2007-09-18 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
http://myidk.com/mouse/007.cur
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| 琴日的.... |
琴日好早出左同呀媽食早餐
去左卓爾居食|
跟住就反左屋k...
跟住又落番黎樓下
買紙摺心心
D紙好靚-!]
不過到幾貴
------------------------------
跟住既下午..*
我就係屋|<同呀ル呀凱庭玩勁舞
原來佢玩勁舞到幾勁=+:{
------------------------------
跟住既夜晚..*
就同左高達玩勁舞...
高達勁舞勁左`多'' |
| 刊登時間:2007-09-16 07:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
http://myidk.com/mouse/007.cur
2007 年 9 月 15 日 星期六  |
| 琴日既星期5`-!] |
琴日既星期5...
我地上左中文堂]]*
個老師話要留我地堂w0=]`
呀魚{*粒粒+]我(..=,,
仲有n咁多人要留堂``_!
不過..`冇1個人話會去}x**
彩佢到傻啦+_!
佢又派張a4紙比我地;-+
話叫我地寫意見:;,-!
怇到傻既】﹏
明知我地成班到唔鉅佢+啦<3*
仲要我地寫{**/
我同呀魚寫個d差唔多|/-`
我個個就話::
你好小氣,,成日屈人機,,
又成日講咩原則問題,,
又成日話我地唔尊重你,,
你自己到冇尊重我地啦,,
我地成日唔聽你話,,
你就搵野威脅我地,,
儉討下啦`''{
~完~
呀魚個個我唔係幾記得}/*-
仲之寫到好差,,好差.. |
| 刊登時間:2007-09-15 07:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
http://myidk.com/mouse/007.cur
2007 年 9 月 12 日 星期三  |
| 金日``既英文*`中文堂×;* |
| 金日上完}}英文堂{{個時][''-
我終於比條魚講下講下}
[其實係強逼]{之下;:♥`
我問左你攞mSn......◆
個時勁驚aR"*_+
驚你會唔比我♥`,.}
咁咪好魚♦:[]*
又驚你聽唔到w0 ;[ !?
但係好彩你到有比我! .:ౄ
超開_ _♥♥♥♥{x
跟住個堂係中文堂{___+
金日個個老師重新換過d位-`!
點知你坐正係我既後面﹏{
s!U f!sH就坐係我後面既附近*[`,,
迪迪就坐係我左面`-;'
諗到諗到佢地唔會乖乖地坐好`!-]]
張志城就走出去黑板到改坐位表:;.''-
個老師一睇番]]*~
就話要佢地坐番自己個位.-:!
跟住張志城就話::.;-我地而+咪坐緊自己個位l0r``-+
點知個老師話你地佢幾多時間就用番我地幾多時間 -*]]
更係彩佢到傻xDD`'
跟住過左好耐-,:
就話忠社既要左禮堂 ﹍★
之後走左勁多人"[=
跟住我地成班到係到暗串個老師`.-]
冇耐就打鐘啦 ! <3.!
金日係我反學咁多日入面]*-~
最開心既1日 !-)*
又愛你多一點->3|`
不過 :..x)
當我同魚走過2d個班既時候◈;゙
見到呀甄!■`,-
咁我咪入去同佢傾兩句l0r ] .||
點知傾下傾下 ! ,*`.. ●]
佢冇啦啦話咁你鐘意xXx呀嗎♥ -
個時個班房仲要係有人係到◆..*
我勁唔鐘意佢咁l0r♦`-
喂,,:'大佬™ -我鐘意佢個件事? ▼,-]
只係得傻w!nG,,{小船``}同呀甄知]]*
佢仲要大大聲到係到講♣|!*:
個時班房有人係到+♠`!
如果冇人我冇所謂l0r ;[ !?
但係個時係班房有人係到{{x
個時真係想哭l0r''{* |
| 刊登時間:2007-09-12 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
http://myidk.com/mouse/007.cur
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|