0mG` I.S份卷慘死-_- 唔記得D字點串呀t0t
老師` 唔好挽野啦-__- 最尾果題出到咁衰-v-
問人得出乜野結論`果答案竟然係得唔出結論-,-"
咁你問黎做乜(?)果到3分囉呀該(!)唔想我地拎分\0/
如果有人因為果3分而唔合格就真係最衰係你地-x-v
咁樣出問題-/\- 老師唔係應該希望個個都合格架咩?
三個老師中邊個出條問題架-,-?想挽野都唔洗咁呀- -
老師-_-+ 我而家開始唔鐘意你地`由其係你地三個-,-
嘩 =_= 今日lunch果個c餐好似食緊屎咁-__-v
結果食佐兩啖就掉佐入個飯箱xd難食到你呀 - -
我後面果個仲勁-v-打開個蓋之後無掂過就掉鬼佐-0-
點解琴日同今日果個餐咁大分別架 -__-? 搞錯 \口/
上普通話堂做唔知乜野 測測我是誰 活動 -33-v
俾我地睇一D明星既童年照` 再估番佢係邊個 *0*
真係由頭笑到落尾 xdd 最好笑係吳君如果張囉xd
原來佢由細細個就咁搞笑架啦xd 真係好好笑0v0
陳冠希-v- 果果以為係女仔囉咩事(!) 成個日本人咁-0-
聽到老師比提示話同女明星傳過唔好既緋聞就估到xd
今日番學全日都幾happi *w* 除佐test果陣-__-
|